27 maj 2015

Bohominimalist


Foton via Isabel Marant


Älska stilen och ordet 
BOHOMINIMALIST.

Beskrivningen som är exakt och precis vad jag känner för modemässigt varje sommar.
Då vill jag alltid sväva ut lite extra utan att för den skull bli för mycket.
Lagom BOHO.
Lagom MINIMALIST.




Isabel Marant prickar stilen som jag bara älskar säsong efter säsong.
Med fingertoppskänsla och ett kreativt sinne utan dess like får hon mig att vilja leva på vatten och bröd bara jag får ett par av hennes galet fina sandaler.
Inspiration deluxe och hög igenkänning på vad vi står för på ANYDAY genom de designers vi arbetar med.



Mums på dessa godisbitar och fin onsdag mina vänner!


Maria.




4 kommentarer:

  1. Så roligt att läsa om dina tankar och funderingar, din krativitet! Nu längtar jag till i morgon och vad du skriver då!

    Kram Mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla fina du…jag blir så glad av dina ord. Stor kram!

      Radera
  2. Såå himla fint och såå mkt du!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, och jaaaa..det känns verkligen som jag:) Kram!

      Radera