26 juli 2015

Brudar utanför Boxen


Om man skulle ha gift sig.
Då skulle den ovan varit drömklänningen.
Enkel men ändå speciell.
När vi var med och ställde ut på slottets bröllopsmässa med 
ANYDAY
 i vintras blev jag både inspirerad och oinspirerad.
Så många brudar känns alldeles för tillrättalagda.
Stela sprayade hår och för lite rum för den egna personligheten.
Detta är ju bara min personliga åsikt nu.
Varje brud ska ju såklart klä sig precis som hon tycker.
Jag har själv inga som helst planer på ett eget bröllop men
 kan ändå inte låta bli att inspireras.
Märkligt nog och kanske just därför.
Hur som haver så får kvällens feelgood tips 
med sköna brudar utanför boxen bli
som du kan spana in 
Två härliga girls som driver denna site med inspiration deluxe för den stora dagen.
Allt vackert inpackat med många fina foton på osprayade festfrisyrer.
Free Spirit tänk och nej till maräng.
Med mera.
Så går du i giftas tankar eller bara vill ha lite sköna och annorlunda
 idéer tycker jag att du ska spana in sidan.


















De två följande fotona visar en klänning 
från fantastiska 
Denna drömskapelse gjordes i limiterad upplaga och såldes nu i våras 
exklusivt på NK och på webben.
Foton via favoritsajten
Via Emma Elwins blogg.





Gratulationer till alla de som slog till på giftermål denna helg.
Regnstänk i kronan ska ju ge lycka och långt äktenskap.
Tills döden skiljer en åt om man ska vara korrekt.
Hur känns den egentligen?
Ganska förlegat men ändå jätte romantiskt.
Svårknäckt nöt.
Både det där med kärlek, trohet och löften.
I min värld alltså.

Nu fortsätter packandet till vår lilla tripp.
Jag är en sista-minuten-människa.
Allt ligger överallt.
Det brukar ordna till sig till slut.
Överpackning är mitt mantra då jag aldrig kan bestämma redan nu vad jag vill 
ha på mig om flera dagar.
Pärlan springer runt med sina simglasögon.
Hon ska bada i hotel poolen och struntar fullständigt i vädret.
Halleluja på det och fin kväll alla fina!

Kramen M.







4 kommentarer:

  1. Vem vet, snart kanske det är du som kommer bära ngn av dessa juveler...Du skulle bli en otroligt vacker brud oavsett och valet av klänning är ju upp till var och en som sagt...Själv valde jag inte ngt traditionsenligt men kände mig ändå otroligt fin och som jag! En underbar dag att minnas länge och det är fint att få dela den med sina nära och kära...Ser fram emot att ses snart, längtar! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack fina du….men jag tror min tid som blivande brud är förbi…du var däremot MAGISKT vacker! Minns hela dagen och när vi fann din fantastiska DAY klänning;) Tittade på fotot häromdagen när jag gick igenom min sparabox med foton och brev…fantastisk dag. Ses på söndag, längtar! <3

      Radera
  2. Men åhhhh, I love, I love, I love!!!! Så många underbara bohemiska klänningar! Så härligt att bara frossa i allt! / Stor kram Jennie ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, som små drömmar allihop…precis som du på stora dagen:) Kram! <3

      Radera