13 november 2015

Livet Hemma



Inspirations siten som bara blir bättre och bättre.
Fantastiskt duktiga stylister som 
  och 
fixar känslan och detaljerna med en fingertoppskänsla som faller mig precis i smaken.
Avskalat vackert från Ikeas sortiment blandat med vackra och udda prylar.
Tillsammans bildar de vackra stilleben att vila ögat på och idéerna om egen förändring i hemmet väcks.
Att inte använda sig av fullsortiment från varumärket i sig är en hit som fler borde haka på.
För det vanligaste är ju trots allt inte att inreda sitt hem med saker och ting från en enda butik.
 För en tid sedan fick även pärlan och jag som bekant förmånen att inspirera på siten med smart sovrumsförvaring.
Superhärlig dag fylld med energi.
Under dagen plåtades även ett helt hemma hos reportage som ni snart kommer att 
se i första numret av ett nytt inrednings/inspirations magasin.






Nu dags att ta tag i mig själv och hoppa in i duschen.
Önskar fin dag utan obehagliga överraskningar så här på fredag den 13:e november;)

Kramen M.



Foto via Ikea/Livet Hemma



6 kommentarer:

  1. Va, är det sant? Guuuud va spännande! Antar att du hojtar till när man kan haffa det magasinet då :) Blir det i pappersform eller på nätet? Håller tummarna för papper, jag har provat Readly men det blir icke samma känsla helt enkelt... Fin helg till dig och din lilla pärla. Själv ska jag dra från Skåne till Småland med familjen och kratta löv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir ett coffetable magasin i pappersform (såklart då;)) och absolut hojtar jag till. Jag gillar också mest pappersformat, trevligare på många sätt. Vad härligt med familj och skånehelg, njut och kramen♡

      Radera
  2. Väntar med spänning på det reportaget i den nya tidningen. Blir säkert jättebra men sådant vackert hem och modeller. Skön helg till er båda!

    Kramen mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min fina fina mamma!! Största kramen och fin helg till dig med!♡

      Radera
  3. Alltså, jag kan knappt bärga mig! Längtar så tills den tidningen kommer! Och du måste skrika högt till mig så jag inte missar det! Ha en fin fredagkväll! Kraaaaaaam Jennie ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så glad att du längtar och tack för alla heja på. Jag fixar ett nummer till dig såklart, du har ju lite annat att tänka på ju;) Största kramen!♡

      Radera