14 januari 2016

Budget Brudar Deluxe


Ledig dag och kaffe med uppdatering.
Scrollade nyss igenom danska modemagasinet  C O S T U M E S site och fastnade för reportaget om "brudekjoler till budgetpris".
Har ju alltid varit lite extra intresserad och har även bloggat om bröllop tidigare.
Själv har jag aldrig lovat evig kärlek och trohet i varken kyrka eller rådhus och förmodligen förblir det så.
Kanske just därför denna passion för denna vackra endagsklänning.
Hur som helst så vill jag verkligen tipsa om dessa fantastiska och prisvänliga klänningar som 
nu ASOS lanserar.
Se hela kollektionen 
Genomarbetade och genomtänkta.
Olika för varje bruds smak.
Själv älskar jag nummer 1 och 2 & 3.
Tänk er dessa med en enkel blomsterkrans i utsläppt sommarhår.
Simple as that.










Sist men inte minst.
Kate Moss i den perfekta klänningen signerad John Galliano.
Jag älskar allt på bilden.
Hon.
Flickorna i sina sirliga kransar.
Yeah-känslan och maxad barnaskara.
Minus för brudgummen i sin hemskt illasittande kostym och gräsliga dojor.
Urk på den med applåd och inspiration deluxe på resten.

Nu tillbaka till vinter och verklighet.
Här ska mysas med bästa vännerna och små godisråttor efter skolan.
Pannkaka till mellis och mamma-skvaller på det.
Önskar er en fin och frostig torsdag!

Kramen M.







2 kommentarer:

  1. Man ska aldrig säga aldrig, vem vet???? Håller med så vackra enkla klänninger. Kostymen...nej men jag säger som jag alltid har gjort smak kan aldrig köpas för pengar, den finns där bara!

    Kramen Mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näe, man ska aldrig säga aldrig visserligen….och precis så är det. Stil sitter verkligen inte i plånboken som vi ser ovan;) Stor kram.

      Radera