20 mars 2016

Kravlös Söndag och Goda Vänners Hem



Sköna trötta söndag.
Litet piggt barn som vaknar till kl 04.30 för att sedan somna om.
Själv håller jag mig för skratt där jag ligger och vrider mig utan att kunna somna om.
Några timmar senare är vi hyfsat på banan.
Ut i solen bara och hoppas på tillpiggnande.
Har precis lusläst nya numret av
där mina goda vänner Daniel och Ullis visar sitt supersnygga hem.
Detaljkärlek och så personligt.
Älska annorlunda och massor av inspiration att hämta ur ett hem fyllt med färg och form.
Så löp och köp vettja.






Ur soffläge och på med stickade tröjor och sneakers.
Vi ska kolla på hästar, fika i solen (hoppas hoppas) och mysa med familjen.
En bättre kravlös söndag med andra ord.

Fin dag på er.

Kramen M.



2 kommentarer:

  1. Snygga hem båda 2! Blev ju en bra och solig söndag ändå! Ha nu en bra dag och vecka men förhoppningsvis mycket sol.

    Kram Mammma

    SvaraRadera