19 maj 2016

Råsött


Den klänningen ovan med de sandalerna.
Modemagi.
Jag älskar hela looken.
Rått och sött i samma mening.
Som så ofta hos en av mina stora favoritdesigners.
fortsätter att utveckla sitt märke och vågar bredda sig utan att spreta.
Kollektionerna är fortfarande små vilket jag tycker om.
Specialplaggen i säsong får stort utrymme i och med variation på stylingen medan 
basen och nyckelplaggen (jeans och t-shirts) alltid finns kvar.
Årets hypade (och väl förtjänta) sandaler är enklare än enklast och det är just där hon är SÅ bra.
Att lyckas med detaljer utan överdåd är bland det svåraste som finns.
Bravo i vanlig ordning och massor av habegär på mycket.











Jobb innan föreställning.
Ikväll ska min lilla böna stå på scenen och spela ett antal olika roller.
Teater terminen har nått sitt slut och vi ska få se resultatet.
Trollkarlen från OZ.
Så spännande och så utvecklande är omdömet efter ett år av lektioner.
Hon älskar det och jag applåderar självkänslan som byggs upp.

Att våga.


Önskar fin dag.
Kramen M.




4 kommentarer:

  1. Så mycket snyggt på bloggen och vad kul att se lilla skorpan i kväll.

    Kram Mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och så fantastiska de var! Kram<3

      Radera
  2. Oh lala, den bh:n! Så kul med teater. Min får skinn på näsan i stallet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. BH-DRÖM! …och toppen med aktiviteter som ger skinn på näsan. Heja och trevlig helg! <3

      Radera