14 augusti 2016

Höstuppdatering



Hösten.
Den bästa modesäsongen och årets roligaste tid att förnya sin garderob på.
Snart dags att kolla över det du har ÖVER och se vad som behöver uppdateras.
Jag har spanat runt på 
som ofta är först med det första.
Ovan ljuvlig kappa från Malene Birger.
Mjuk, grå och sådär lyxigt tjock.
Går till allt och lika snygg med favoritbältet i skinn för variation.



Har visat den förr på inspirations bilder.
Polon av alla polos från HOPE.
Oversize och snyggast av dem alla.
Investera i en och jag lovar att den kommer användas flitigt.
Finns inget mysigare som man ändå känner sig avslappnat fin i.


Klassiska ullhalsduken.
Denna från DAY.
Helst bred för överdimensionerad look.


Var tvungen att ta med den här snygga ullbrallan från Malene Birger.
Så fint med de delade bensluten.
Tänker enkel vit T-shirt till.
Sneakers eller platta spetsiga boots och hey coolish look.


Pälsen.
Alltid och bara massa ja på den här tvåfärgade gobiten från DAY.


Handskar med detaljer från DAY.


Grå boots med spetsig tå från
FILIPPA K.
Går till allt och våga satsa på något annat än svart.
Extremt snyggt till vinrött dessutom.
En höstfärg jag bara måste införskaffa ngt plagg i.

Nu dags att röja och mosa möbler mot mitten.
Imorgon kommer målarna och tapeter ska upp i dagarna tre.
Can't wait.
Så himla kul.

Önskar er en skön söndag.
Kramen M

4 kommentarer:

  1. Älskar höstens kläder, bästa säsongen och roligaste! Mycket snygga kläder på din blogg, vill ha nästan allt!!!!!!!
    Ha en bra dag nu!

    Kram Mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och så är det, detsamma till dig bästa♡

      Radera
  2. Höstinspo verkligen! Jag har snöat in på Totemes höstkappa, men tyvärr inte min budget :( Men jag försöker se det som inspiration och tänker att jag bör kunna hitta liknande snitt lite billigare. Fin söndag och lycka til med måleri och tapet :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet känslan med för liten budget och habegär ändå, men helt rätt tänkt och håll utkik hos kedjorna.
      Tack snälla du och fin söndag♡

      Radera