4 november 2016

Genialiskt Insöat


Insnöad.
Som jag gärna blir på prylar jag gillar.
Just nu är det gråtoner och KNOPPLISTER.
Användbara och dekorativa.
Har man platsen och hörnorna kan gärna ett halvt rum få en hel slinga med denna geniala inredningsdetalj.
I förra inlägget pratade jag lite grann om den fina knopplisten som jag använt i flera miljöer på 
jobbet.
Just den ska få hänga med mig hem imorgon från jobbet och skruvas upp i sovrummet som jag äntligen tagit tag i efter flytten.
Har en färdig ide i knoppen som ska sättas i verket och när jag väl kommer igång ska det ju helst bli klart igår.
Samma visa varje gång och inget annat prioriteras.
I sovrummet som jag delar med pärlan tänkte jag hänga var sitt par av våra jeans och en textilsladd med
favoritglödlampan Diamond Lights från FRAMA.
Simple as that och sedan till nästa del av rummet.
Mer om det i ett annat inlägg.



Att måla in knopplisten i väggfärgen eller inte är en fråga jag inte svarat mig själv på ännu.
Funderar nämligen även på en variant till köket där jag tror den annars väldigt fina obehandlade listen skulle göra sig bäst som målad.
Kul-klur att lösa och bestämma:)





ARTILLERIETS The Kitchen.
Evig inspiration och alltid mumsigt för ögat.

Nu tar jag fredag och myskväll efter härlig dag med pärlan som nu åkt till pappa.
Film, godis och raggsockor väntar.
Man tackar och mysigt skönt efter hektisk vecka med envis förkylning som grädde på moset.

Trevlig helg mina vänner.

Kramen M.





2 kommentarer:

  1. Åh så fina bilder och det kommer att bli jättefint hemma hos dig! Det blir ju så fint allting du rör vid.

    Trevlig helg du oxå och så stor kram från Mamma

    SvaraRadera