27 juli 2017

Betongen & Inspirationen


För ett par dagar sedan kunde vi läsa finfina ord (TACK GOA!) tillsammans 
med vackra bilder hemifrån 
som måttbeställt och precis fått levererans av en vitpigmenterad
 betongbänk från min goda vän Jimmy på

 Pella hälsade på hemma hos mig tidigare i somras
då jag precis fått hem en betongkub/sängbord i samma färg som jag bara älskar.

Så fantastiskt roligt när inspirationen sprids och kreatörer möts på 
de mest oförutsedda vis.
Energi och skaparglädje.

Se fler bilder och läs hela texten på Pellas blogg 





Ovan favoriter i repris på betongprylarna som pryder mitt hem.
Tillsammans med naturtoner och trä skapar de ett skönt 
samspel i en inredning som faller mig på läppen mitt i prick.

Nu fortsätter vilan.
Ryggen har pajat och värker obekvämt hur jag än vänder och vrider på mig.
Hej värmedyna, sjukgymnastiska övningar att hatälska 
och en kvällsfilm med the.
Fint så och skön kväll mina vänner.

Kramen M.

1 kommentar: