23 mars 2018

Nybäddat & Personligt



Nybäddat.
Med mjuka fina bomullslakan
från 
som vi precis har tagit upp 
på jobbet ( JAKOBSSONS MÖBLER )
som ny leverantör.
Jag älskar känslan av mjuk bomull 
mot kroppen efter att ha sovit i 
linnelakan under en låååååång 
period.
Något jag också tokdiggar är att 
du kan få underlakan i samma
färg som påslakan och örngott.
Helt perfekt för en hel känsla och 
så snyggt!
Jag har valt att gå på enbart brunt, 
men färgskalan i sortimentet är 
som gjord för att blanda 
hej villt om man önskar.





Sovrumsvägg från liggläge.
En st målad MDF.
En st betongskiva.
En st bak och fram vänd tavla.
Ett st skinnlinne.
Ett gäng gamla skoblock.
En st skinnögla med ihoprullad
snyggbild.
Jag gillar personligt.
Att kunna misstänka vem som bor i ett hus/lägenhet.
Det är vad som gör ett hus till ett hem.
Så in med personliga detaljer 
och glöm vad som är ”rätt” eller inte.
Jag lovar att du kommer trivas så
himla mycket bättre då:)
#dagenstips



Detaljer.
Grå betongkub från min kompis
Jimmy på CONCEPTBETONG 
blandat med naturtoner.
Mums.



Svarta kontraster behövs för mig.
Jag gillar kontrasten som inte 
känns grafiskt stel tack vare värmen 
från lakan och grå väggar.


Nu kör vi fredag.
Yay på det fin start på 
helgen mina vänner!

Kramen M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar