24 juni 2015

Sommar funderingar


Sommaren bara springer iväg.
Som vanligt.
Det är märkligt att denna underbara årstid alltid går snabbare än de andra tre.
Jag har så mycket i huvudet och har svårt att stanna upp och njuta.
Visserligen lyser ju solen just nu med sin frånvaro, men det är ju ändå sommar.
Den bästa tiden.
Snart ska jag berätta om allt som pågår.
När solen kommer tillbaka och ger mig lite välbehövlig energi.
Ger oss alla den där sköna D-vitamin påfyllningen.
Har aldrig hört så många tala om hur trötta de är som den här sommaren.







Sommarfoton från hemma.
Platsen som jag är extra kär i.
Har alltid varit en riktig hemma älskare.

Nu tar vi tag i dagen.
Onsdag och pärlan kommer hem några dagar.
Tack och lov för henne i vanlig ordning.

Önskar er en fin onsdag.



Kramen M.





4 kommentarer:

  1. Fina bilder från ditt underbara hem! Att solen lyser med sin frånvaro börjar man bli rätt van vid även om jag inte vill vänja mig vid det...Tur man har ett lgh.projekt att ägna sig åt dessa halvgråa dagar...Ha en toppendag och krama pärlan från mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla och tur i oturen att ni har er fantastiska lägenhet att ägna er åt just nu;) Kram på dig så hörs vi på telen snart <3

      Radera
  2. Förstår att du trivs i ditt vackra hem och är så glad att du har bloggen med dina vackra och inspirerande bilder, du är grym Maria ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina fina du vas glad jag blir av dina ord. Stor kram!!

      Radera