21 juni 2015

Söndags Inspo



Midsommarhelgen börjar närma sig sitt slut.
Ganska skönt tycker jag.
Helgen som andas familj och kärlek känns alltid lite ensam nuförtiden.
Trots att jag är omringad av familj och vänner som kramar om mig hela vägen ända in.
Tur är väl det och tacksam är ordet.

Idag segstartar jag och inspireras av
 fantastiska hus i Malmö i nya numret av 
Jag har sett det förut i flera reportage men kan inte få nog av detta fantastiska 
hus och hem som är fyllt med personliga skatter och vackra ting.



'





Dags att ta tag i dagen och hoppa ur mysbrallorna.
Solen skiner äntligen igen och det står familjefika på schemat.
Njut av dagen och take care.


Kramen M.



Foto - Maria Karlberg ur Milk Decoration

6 kommentarer:

  1. Fint hem, lika fint som ditt!

    Kramen mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina fina mamma…för alla ord och support. Kram! <3

      Radera
  2. Underbart hem, underbar inspo!!! Ha en mysig söndag med familjen! Imorgon kommer jag och Saga hem igen! Då måste vi träffas bums!! Stor kram! / Jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen…och bra att ni äntligen kommer hem..Örebro är urtrist utan er! Kram! <3

      Radera
  3. Underbart hem som jag mer än gärna skulle besöka om jag fick chansen! Tack för en mysig helg och för att ni finns!! Stor kram på dig vännen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så himla fint, och tack själv min fina syster och livboj! kram!

      Radera