3 augusti 2015

IKEA Kärlek



Den 14/8 släpps IKEAS nya serie 
 i samarbete med 
Dagbädden är min favorit och skulle gärna få bo hemma hos mig med lite sköna boho-
kuddar i.



Har lite span på soffan 
som skulle passa ypperligt med mina nyss hemkomna skinnstolar.
Minus på enbart kemtvätt dock.
Lever man med barn och gärna äter framför tv:n då och då känns vattentvätt viktigt.
Fast praktisk är ju inte mitt favorit ord så kanske den får flytta hit ändå;)
Plus för supersnygg design och styling.
 Återigen ett utropstecken för hur det visuella påverkar upplevelsen.
Den här soffan i miljö väcker idéer och skapar habegär istället för den enkla produktbilden som känns rätt trist.







Överväldigad och glatt överraskad över all skön inspiration jag fått när jag surfat runt på Ikeas sida 
Ett uppsving utan dess like med fantastisk styling från bla. superduktiga 

Nu in i duschen och mot jobbet.
Solen skiner och  inspirationen flödar.
Yay på det och fin start på veckan hörrni.

Kramen M.


Foto via IKEA & STUDIO ILSE







4 kommentarer:

  1. Men herregud vilket uppsving!!! Mycket snyggt!!! Vi måste helt enkelt ta oss en tur till Ikea, eller hur?! Stor kram/ Jennie ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör vi bara, så länge sedan och så mkt fint! kram <3

      Radera
  2. Ja, man blir verkligen inspirerad och nyfiken vilket är ett tecken på att de har lyckats! Ska bli spännande att se med egna ögon...Prisvärt är det ju alltid också (som en liten bonus). Fin dag på dig och hälsa tjejerna! Kram i massor...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så prisvärt och bra att det finns! Finns många godbitar att hämta här minsann. Stor kram min fina syster. <3

      Radera