1 augusti 2015

På Bästa Plats


Favoriterna i ett gammalt ommålat vitrinskåp.
Mitt i vardagsrummet.
Så gör jag.
Jag har så länge jag kan minnas inrett med allt jag äger och har.
Det måste ju inte bara vara rena inredningsprylar som syns.
Jag älskar att blanda in kläder, skor och accessoarer.
Det ger den där sköna och personliga stunsen till hemmet.
Det blir inte så platt helt enkelt.





Självklart har jag sparat pärlans alla sötaste par.
Som dessa Moheda tofflor som hon sprang runt i förra sommaren.
Älsk på dem och spara för framtiden.



Skorna ovan köpte jag i en butik i Kungshamn.
Utförsäljning och nästan gratis.
Mina skor var dyblöta av det eviga regnet så dessa fick åka på direkt.
Skönaste jag haft.
Fulaste jag sett.
Som skojunkie kan jag inte vänja mig vid denna fotriktiga fluga.
De är inte snygga.
Punkt slut.

Fin kväll alla fina!


Kramen M.










6 kommentarer:

  1. Älskar ditt skåp med dina skor i!!! Massor av älsk på det!!! Bara fyll på och fyll på med flera underbara dojor! Stor kram Jennie ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. D kan du lita på;) Stor kram tillbaka <3

      Radera
  2. Såååå fula är de inte så tänk bara på att det är skönt för dina fossingar! Ses i morgon och det ska bli så trevligt att besöka Lisa och Sebastian i den stora staden!

    Kram Mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok då…kanske;) Ses imorgon, längtar! <3

      Radera
  3. Som små konstverk och jag håller med dig om att det gör en hel del att blanda in kläder, skor, väskor etc. i hemmet speciellt då det speglar ens personlighet och (ytliga) intresse också! Om det inte vore för min man (som redan tycker att mina kläder tar plats) så skulle jag inreda hela sovrummet som en form av öppen garderob men nu har jag ändå en del av den synlig vilket jag är tacksam för...Varför låta dessa vackra ting vara instängda bakom slutna dörrar..? Kram vännen och tack för idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast alltså, din walk in closet!! Den går inte av för hackor och såklart kan jag som singel leva ut mina drömmar på ett annat sätt utan spärrar;)
      Tack själv för igår, mysigt på alla sätt! Kram! <3

      Radera