19 februari 2016

Bubbel Veckan


Vilken vecka.
Ni vet när det känns som om man bara hängt med som i en bubbla.
Dagarna har liksom bar flytit iväg och nu var det visst fredag.
Igen.
Hux flux.
Pärlan har anlänt och har insjuknat igen.
Själv har jag sjukdomskänsla från och till återigen.
Bara ett enda stort pust och stön på det.
Till de roligare delarna av veckan då.
Vinkväll med extremt trevligt babbel och hej ny kompis.
Första lajken på Tinder och heja mig.
Bara den lilla grejen.
Hur upplyftande som helst faktiskt.
Skön tankeverksamhet på rätt saker liksom.
Feels Good:)

Dagens inspiration från favoritsajten 
 som jag följt sedan vi gästspelade på sidan för en tid sedan.
Nedan bjuds vi på DIY/infärgning av vita linnelakan med ett pudrigt och ljuvligt resultat samt nytänk i gråskala med styling av Anna Lenskog Belfrage & 
Love it.








Hittade även dessa smarriga semlor på samma sida och om pärlan piggar på sig ska vi ge oss på ett bak imorgon.
Receptet som jag tänkte testa hittar du 

Nu blir det film.
Pärlan snosar och sover redan.
Bra tänker jag.
Sov väck de envisa dumma bacillerna bara.
Min lilla skatt.
Så tapper trots allt.

Fin kväll.
Kramen M.









2 kommentarer:

  1. Ja denna månad och dessa sjukdomar som kommer och går! Fy för dem! Nu kan det bara bli bättre! Och Thinder och matchning, låter underbart! Håller tummarna! Gud vad jag älskar rosa, det hör våren och sommren till.

    Kram Mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och kram. Speciellt mycket kärlek på er visit med blommor, fika och pennor. Ljus i mörkret;)<3

      Radera