21 november 2019

MARIAS VAL ~ 5 Nyckelplagg



Long time no see på 
Marias Val - fronten.
Tiden flyger och veckorna springer på.
Nu är vi i alla fall igång igen 
med en liten smygstart.
För dig som är ny här på bloggen
så surrar jag om ett löpande
samarbete jag har med 
NOA NOA i ÖREBRO
där jag får förmånen att välja 
ut mina guldkorn ur kollektionen
och styla dem på mitt vis.

Den här gången har jag valt 5
stycken nyckelplagg som går att 
kombinera tillsammans för 
både vardag och fest.
Jag gillar den idén.
Att mycket ska gå till mycket.
Hållbart och inte slit och släng.
Udda plagg till ett enda tillfälle 
är inte min grej.










Ja.
Då ska vi se.
Mina 5 plagg är då alltså:
Skinnbyxan✔️
Vita manchester kavajen✔️
Svarta oversize blusen✔️
Svarta sammetsbyxan✔️
och sist men inte minst
Vita bastoppen med rå kant✔️
Dessa plagg går alla att alternera med varandra.
En superfin start på en bra basgarderob
helt enkelt.

Vill du veta nåt som bara jag 
vet?
På fredag den 22/11 
startar BlackWeek på 
Noa Noa med 25% 
rabatt på hela sortimentet.
I en hel vecka!
....och om du uppger MARIAS VAL 
i kassan kan du redan idag springa 
till NOA NOA i ÖREBRO 
och norpa godbitarna med 25% rabatt.
Kalasers liksom.

Fin torsdag mina vänner.
Kramen M.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar