11 september 2018

Marias VAL



Höst.
Den absoluta favoritårstiden 
i garderoben.
Har jag alltid tyckt.
Byxor.
Stickade tröjor.
Ytterplagg.
Boots och stooooora halsdukar.
Jag fortsätter mitt fantastiskt 
roliga samarbete med
NOA NOA ÖREBRO
..där jag varje säsong väljer 
mina favoriter ur kollektionen 
och stylar dem på mitt sätt.
Mellan säsongerna använder jag 
sedan flitigt även andra/gamla plagg 
från butiken såklart.
Vill du ha rakt upp och ned BRA
service tycker jag att du ska 
titta in till mina vänner
Pia och Jennie som jobbat 
och drivit butiken sedan starten för
över 10 år sedan.
Inga kan kläder, passform och 
materialkunskap som dem.
Jag lovar!

Så.
Nu dags att njuta av mina utvalda plagg.
Jag inspireras av 70-talet i fråga om färger och
mönster med en bohemisk touch.
Brunt ihop med svart/vitt.
Böljande mönster i klara varma toner
med bruna inslag.
Randigt och hej vida byxan.
Stickat med vid hals och såklart
en romantisk vit blus att bära 
till skinnbrallan eller jeansen.
Enkel bas med råa kanter 
i T-shirt-variant är nytt för säsongen 
och jag älskart.





Årets snyggaste kappa i lite kortare 
modell med galet fin krage i skorstensvariant.
Hur fin till brända toner som brunt, beige och senap?!



Stickade tröjan i mjuk lite sladdrig 
kvalite med ngt vidare hals.
Älskar den både i creme och grått.
Till allt utan undantag hela vintern lång.



Vida korta brallan i randigt.
Här med stickade tröjan i grått.
Mys-snyggt liksom.



Godisbit i klänningform.
Till fest och vardag.
High heels eller boots.
Uppstyrd eller skönt bohemian-stylish.
Tokgillar ni som jag?:)



Vita blusen.
Under stickat eller bara som den är.
Skönt avslappnad och det söta inslaget
i mitt val.

Vill du också uppdatera dun höstgarderob?
Uppge då MARIAS VAL
i kassan på NOA NOA ÖREBRO 
så får du 20 % på ETT HELT KÖP!
Yay och fin kväll på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar