20 augusti 2019

FORMEX



Halloj från Formex idag då.
Många är ni som
har frågat mig om höstens trender.
Färger.
Formspråk.
Material.
Jag och mina kollegor snackade
om saken häromdagen vid eftermiddagskaffet.
Vi kände alla en viss förvirring 
inför frågan.
För det känns väldigt svävande
just nu.
Kuber, asymmetriska runda former,
ljust trä och mer beiget än grått har
vi redan tagit till oss.
De brända tonerna har fastnat hos 
några.
Ton i ton och torkade växter javisst, men
för övrigt ser jag ingen tydlig 
hösttrend.
Personligen bryr jag mig inte
så mycket om trender.
Det är mer att de intresserar mig 
proffesionellt,
än att jag känner behovet av att
följa dem när jag 
stylar eller inreder.

Idag har jag spanat efter udda detaljer.
Belysning såklart och alltid.
Fått mig en dos ljusterapi från årets
vita utställning.
Snackat med energigivande 
människor och samlat idéer
för miljöbyggen.











Världens bästa Andy.
Kollega och vän.
Min energiboostare på 
jobbet som lär mig mer och
massor.
Porsche kör han också, och
tack för turen.
Galet kul kompis!





Tell Me More.
GRYM styling av Helena Strauss 
och älska det enkla rakt upp och ned.
När det inte sitter fast liksom.




Olsson Jensen.
Nya lilla lampan Diva.
Dagens belysningsfavorit.



DBKD.
Nya vaser i Art Deco Stil.








ERNST.
Vännerna i montern.
Så bra.
Alltid och grymt jobbat på
hela helheten hörrni (applåder).


Mood hos BROSTE.

Bargi.
Unika mattor från Pakistan.
Lika härligt att känna och klämma på varje gång.





Sist men INTE minst.
LOVE WARRIORS.
Nytt märke i märket 
vid namn Poster Rebels.
En serie prisvärda posters
i bred variation.
Love och heja.
För att ni var först och 
alltid är coolast.
Vi ses och hörs✔️

Nu dusch och skrubb.
Försöka sova tidigt ta igen
mig lite.
Intryckstrött i kolan
men ändå fylld med energi.

Fin kväll mina vänner.
Kramen M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar