10 februari 2020

Laser laser Laser



Laser-resan fortsätter.
Jag är mitt i en behandling 
av armhålor och bikinilinje
på stans skönaste salong


Tanken är att bli så hårfri
som möjligt och slippa både
rakning, vaxning och 
framförallt obehagliga
röda pipplor.
Jag blir i vanlig ordning
väl omhändertagen och 
känner mig så bekväm
man kan bli i en
ganska utsatt situation.
Jag får steg för steg veta
vad vi gör och får proffsiga
svar på mina frågor.
Detta är min 5:e behandling
och hårväxten har minskat.
Helt klart.
Vad jag har förstått så växer
håret i olika stadium och olika
perioder, vilket gör att man
får ge behandlingen lite tid.



Hej 👋🏻 




Dagen gapskratt och 
ÄLSKA humorn!



Nope.
Inte rummet för intim laser såklart.
Här fixar tjejerna bryn och fransar på
löpande band.
Har du aldrig gjort
dina bryn på salong rekommenderar 
jag VARMT att du testar.
Det gör så otroligt mycket
för hela ansiktet och ögonen 
”öppnas upp”.
Jag lovar.



Söta värmeljushållare
i fin förpackning som åkte med hem.

Nu myskväll med
gullfian.
Måndagen som jag längtat efter
och huset fullt av liv.

Kramen M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar