1 november 2019

Laser Dags



Dags för laseruppdatering igen då.
Jag har ju som ni vet påbörjat en behandling
på 
för att successivt bli av med ovälkommen
hårväxt i armhålor och i bikinilinjen.
Också för att ÄNTLIGEN slippa 
röd och irriterad hud.
Speciellt i bikinilinjen.
Ett bekymmer jag tampats 
med så länge jag kan minnas.
Var 4:e vecka i x antal månader
ska vi hålla på, tills fullgott resultat
uppnås.
Tidsåtgången är individuell
från person till person och man
får prova sig fram.






Behandlingsrummet och lasermaskinen 
till höger.
Jag känner mig otroligt bekväm
i en ganska utsatt situation.
Proffsigt bemötande och återkommande
frågor om ”det går bra” och ”hur det känns”.
Själva lasern känns lite stickande och lite 
varm under uppstegring, men 
fullt hanterbart och inte ont.
Hey man är ju kvinna dessutom;)
Behandlingen tar ca 30 minuter/gång.



Mina kläder och skön INSPO.
Gigantisk gästbok i form av pappersrulle al’a 
presentpappershållare.
Me like och nästa gång ska jag komma ihåg 
att skriva en hälsning.



Jag kan på många sätt varmt rekommendera
Örebros bästa salong som är under 
ständig förnyelse.
Lisa Frazer driver med glödande rött och
vackert hår sitt place med 
smittande jävlar-anamma-go och 
jag blir glad när jag möter
denna nyblivna (och redan arbetande) 
3-barns mamma i entrén innan jag lämnar
salongen.
Heja och så spänd på att se
hur mycket som växer eller inte växer tills 
nästa gång.
Är du nyfiken?
Kontakta 
BARE SOLUTIONS 
för information/konsultation.

Fin fredag mina vänner!
Kramen M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar