23 november 2019

Som Hemma





November.
Snart över och glad är jag för det.
Mörkret och regnet kräver 
extra energi av en och ändå
förväntas vardagen rulla på 
i 700 km / tim precis som vanligt.
Märklig ekvation om ni frågar mig.
Vår, sommar och höst ger ju energi.
Vintern tar på krafterna.
Idag har vi dock fyllt på.
Mitt i slutet av den mörkaste månaden 
har vi myst.
Bakat.
Pysslat.
Lekt.
Käkat.
Umgåtts ikapp.
Som hemma fast borta
hos bästa vänner med mysigaste 
huset och härligaste barnen.

TACK NI🖤 



Snygg och mysig häng-hörna 
med sötnöt som pricken över
i:et.



Pepparkaksbak.
En klassiker att hålla liv i.
Punkt och basta.



Triss i lööööve.
Saga, Truls & Tuva.
Kompisar hela livet.









Julprepp på bordet hos min
fantastiska vän Jennie.
Som i en saga och alltid 
all in.
Jag diggar allt och det du gör.
Så du vet kompis:)


Nu slappa vidare hemma några timmar.
Facetima med kärleken som 
skönt godnatt.
Allt ordnar sig.
Det är jag säker på.

Fin kväll.
Kramen M.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar