27 november 2019

LASER ROUND 3.





Laserdags igen då.
Runda nr 3 på min 
väg mot en till viss del hår och 
pippel-fri (utslag efter rakning)
tillvaro hos
Jag möts i vanlig ordning 
av ett varmt välkomnande och
är för en gångs skull något tidig.
Medan jag väntar botaniserar jag
runt och kikar på produkter 
och bläddrar i böcker.
Den lugna musiken, det ljusa ljuset
och den goda rena doften gör helt klart 
susen för mitt tröga novemberhumör.

Ni som följer mig här vet
vid det här laget att jag har påbörjat
en laserbehandling i armhålor och i bikinilinjen.
Var 4-5 vecka ägnar jag ca 30 minuter 
åt laserbehandlingen som redan 
nu börjar ge resultat.
Håret på kroppen har olika växtperioder 
och tillväxt varierar från person till person.
Hur många behandlingar som behövs är alltså
individuellt.
Efter 3 behandlingar märker jag 
att färre hår växer ut.
I bikinilinjen har jag även använt 
egna COOL MIST
för att minska rodnad och pipplor.
Jag älskar salongens egna sortimentet
 som ni ser nedan, och har använt produkterna länge.
Bara rena ingredienser, lokalt tillverkat
och så snygga rena förpackningar som 
extra bonus.
Det gillar ju en estet som jag;)







Som utlovat från förra blogginlägget.
En välförtjänt hälsning på salongens 
vägghängda gästbok:)






Vår överenskommelse efter den här behandlingen 
är att låta håret växa lite.
Härda ut och motstå rakhyveln 
en tid för att se hur håret faktiskt växt
eller inte växt till nästa gång.
Exalterad och upprymd 
lämnar jag salongen och känner mig
lite gladare.
Tack tjejer!
Ni kan allt från integritet, bekvämlighet,
kunskap på en djupare nivå till
att ge vilken kvinna eller man en
riktig energiboost.

Nu dusch innan sovdags
och med mig tar jag scrubben och 
oljan.
Ett MÅSTE för vintertrött hy.
Hyn blir som en bebis efteråt
och doftar naturligt rent.
Storgilla på den och fortsättning 
följer.

Kramen M.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar