24 februari 2020

Marias VAL Prespring 2020



Vår i luften hörrni!
Med våren kommer lusten för färg igen.
Märkligt det där.
Att vi i den mörkaste långa perioden
på året väljer både mörkt och murrigt, 
för att sedan spåra ur i skirt, ljust och
färgglatt om våren och sommaren.
När naturen ändå exploderar 
och nätterna är evighetsljusa.
Jag har aldrig förstått den grejen 
och för mig funkar vita jeans året om.
Såklart.
Tänj gränserna vettja.
Det finns inga regler.

Jag fortsätter mitt samarbete med
NOA NOA 
i Örebro där jag
ett par gånger per säsong 
väljer ut och stylar plagg
på mitt sätt.
Lite stramare än traditionellt
för att visa bredden i de 
fantastiska kollektionerna.
Temat för det här valet 
flyter fint med färgerna jag älskar
just nu.
Blått, beige, vitt och svart.



Skönt häng.
Blått, senap, vitt och crème.





Älskar!
Modell och färg!
Den smälter liksom in med håret 
och landar mjukt runt kroppen.



Hepp!
Störtskön tunika i mönster att tokgilla
med ränder åt alla håll.



Stickat till beige Manchester.
Å så ullkappan.
En favorit från Noas höstkollektion.



Vill du uppdatera din
vårgarderob och adda några sköna 
nya plagg?
Använd koden 
MARIAS VAL
i kassan på 
NOA NOA ÖEBRO
och få 
20% RABATT 
PÅ ETT HELT KÖP!

Yay och fin kväll
efter magisk soldag
mina vänner.

Kramen M.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar