8 december 2019

MARIAS VAL



MARIAS VAL.
Ett kärt samarbete som jag har ihop 
med mina vänner på 
NOA NOA i ÖREBRO.
En butik där jag själv tidigare jobbat
och hängt som stammis sedan öppningen
för många herrans år sedan.
Jennie och Pia driver
tillsammans med sina 
extratjejer butiken som
om den vore deras egen.
Med det kommer engagemang, stilkoll,
 materialsäkerhet och en kunskap
utöver det vanliga, om vad 
som passar vem och hur vi 
framhäver det fina med våra olika 
kroppar.
Gör ett besök och upplev själva vettja.

Ovan hänger jag i grymt snygg
manchesterkostym.
Vitt till vitt i
mörkaste december.
Istället för klänning till 
festen och motströms.
Det gillar jag:)






Skinnbrallan och stickade 
myströjan.
Den perfekta kombon som funkar 
till de flesta tillfällen.
Som till exempel när 
jag spanar in kärleken
på moodboarden eller vid 
skrivbordet.
Långt bort men alltid närvarande.
DU Tomas min Tomas.



Här är den.
Den snyggaste ullkappa jag burit.
I perfekt modell med markerade
axlar och ändå lätt oversize
look för ett lite herrigt uttryck.







Vida byxor har blivit en
favorit den här hösten/vintern.
Gärna tillsammans med en kort
tröja/hoodie eller instoppat som
ovan.
Topp i collegetyg och vida ärmar 
med söt brodyr.
Byxan behöver ingen närmre
presentation.
Den är bara PERFEKT.



Sött rock-romantiskt.
Rått och mjukt.
Det är stilen jag aldrig lämnar 
och jodå, här är den igen.
Min älskade skinnbralla 
med VIIIID spetsblus till.
Hur fin kombo?
Ja, ni fattar mitt svar:)





Tackar två ljuvliga
flickor för sista bilden.
Tuva & Saga.
12 år och bästisar sedan
födseln med en veckas mellanrum.
Mina fotoassistenter 
som i ösregn höll i jackor, kamera 
och stod för glatt humör som
fick mig att skratta hela helgen lång.



Love You 2.

Vill du unna dig en tidig julklapp?
Uppge 
MARIAS VAL
i kassan på 
NOA NOA I ÖREBRO
och få 20% på ett helt köp.
YAY 
och fin kväll mina vänner.

Kramen M.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar