17 december 2019

Dekorativ Förvaring



Förvaring.
Något nästan ingen kan 
få för mycket av.
Jag är själv ett ”skomakarens barn” 
och skulle verkligen behöva
se över min klädförvaring med
obefintliga garderober och byråer
som faller isär och som har gjort sitt.
Jag tycker själv att den ”givna” 
förvaringen är så himla trist.
En byrå rakt upp och ned bara för
att den behövs?
Nej tack.
Ikväll har jag mellan varven av tvätt, packning 
inför jul och klapp-inslagning 
scrollat bästa PINTEREST.
Min eviga avkoppling och inspiration.
Ovan och under har jag hittat smart och snygg 
förvaring som lika gärna kan vara en fin display 
i hemmet.
2 i 1.
För prylar, kläder, textilier och andra 
älskade ting.





















Ovan skåpet STOCKHOLM
från IKEA.
En dröm med många möjligheter.





Vågrätt läge.
Så efterlängtat.
Vi börjar med jul i Norge.
Ärtan och jag.
Bara vi 4 och inga krav.
Ingen stress.
Bara mys.
Att sova gott i flera dagar 
och känna hjärtat slå i
normal takt.
Med de finaste.
Det blir bra det.
Längt och fin kväll 
mina vänner.


Kramen M.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar