12 april 2020

Sommarlängtet Och Friskare Luft



Ja.
Jo.
Visst.
Vi längtar alla efter samma sak.
Typ.
Efter sommar och friskare luft.
Att få vara tillsammans.
Att bli fria igen.
Chocken har lagt sig för mig.
Det surrealistiska i det
som händer finns kvar.
Att vänta ut tiden, 
fast man inte vet när.
Ovisshet som är så svår
att hantera.

Trots det ser jag sjukt mycket
fram mot sommaren och gläds åt tanken
med barfotaliv och lätta kläder.
Varma vindar mot huden och 
vitt vin med is.
Vi kämpar på hörni.
En dag i taget.
Tillsammans i båten.
Å här kommer lite 
inspirerande längtbilder.













Nu movietime
med ärtan.
Vi har haft en sån fin påsk
tillsammans.
Hon å jag.
Vi 2.
Slappa dagar och ingen
stress.
Det tar jag med mig som gott
från den här vårens start.
Att se det lilla i det stora
ni vet.

Hoppas ni har haft det
lika slött och gottigt.
Kramen M.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar